Uždaroji akcinė bendrovė Kretingos autobusų parkas gyvuoja nuo 1995 m. gruodžio 12 d. kai bendrovės statusas buvo perregistruotas iš Kretingos valstybinio autobusų parko. Registravimo Nr. AB – 165.

Uždarosios akcinės bendrovės Kretingos autobusų parko būstinė, kurioje registruota bendrovė, dirba bendrovės administracija ir įrengta techninė – gamybinė bazė yra Vytauto g. 114, Kretingoje. Gamybinę bazę sudaro transporto remonto dirbtuvės su 5 garažais, kuriuose dirba remontą atliekantys darbuotojai. Įmonėje esantis eksploatacijos skyrius įsikūręs autobusų stotyje, strategiškai patogioje vietoje Kretingos geležinkelio stoties patalpose – Stoties g. 2.  Autobusų stoties aikštelės visai šalia stoties, Šventosios g. 1.

Įmonės pagrindinė veikla yra keleivių vežimas autobusais mieste ir priemiestyje. Bendrovė veža keleivius 16 miesto ir 67 priemiesčio reguliariais maršrutais, iš kurių vienas yra maršrutinio taksi maršrutas. Kiekvienam reisui, kuris turi nors ir nežymiai skirtingą trasą, yra suteikti skirtingi numeriai. Bendrovės geografinė padėtis keleivių pervežimams yra patogi tuo, kad Kretinga yra netoli Palangos ir Klaipėdos, taigi pagrindiniai keleivių srautai pervežami šiomis kryptimis. Bendrovė konkuruoja su kitomis pervežimo paslaugas teikiančiomis įmonėmis. Taip pat atlieka autobusų stoties paslaugas.

Kita bendrovės veikla – komercinės paslaugos. UAB Kretingos autobusų parkas klientus veža užsakomaisiais autobusais, nuomoja bendrovės teritorija automobilių, tame tarpe ir sunkiasvorių transporto priemonių, laikymui,. Taip pat užsiima reklaminių plotų ant autobusų ir autobusų viduje nuoma, remonto darbuotojų paslaugomis, remonto dirbtuvių duobės nuoma, tech. pagalbos automobilio paslauga.

 

BENDROVĖS MISIJA, VIZIJA, STRATEGINĖS KRYPTYS

 

Bendrovės misija – atsižvelgiant į Kretingos rajono gyventojų, esamų ir potencialių klientų poreikius ir lūkesčius, besikeičiančią ekonominę, socialinę aplinką, teikti profesionalias ir kokybiškas keleivių vežimo paslaugas.

Bendrovės vizija – moderni ir šiuolaikiška įmonė, teikianti aukščiausios kokybės paslaugas.

Bendrovės strateginė kryptis – visapusiškai panaudojant bendrovės žmogiškuosius ir materialinius išteklius, teikti kokybiškas viešojo susisiekimo paslaugas, kasmet siekti komercinių paslaugų vystymo galimybių, užtikrinti bendrovės akcininko, valdybos iškeltų tikslų įgyvendinimą.

Šis puslapis paskutinį kartą keistas
2018/03/09 - 13:38